niedziela, 12 sierpnia 2012

Rozdział 12

Sophie i Nathan poszli do góry , aby przemyśleć jak mają się rozstać . Młodzi usiedli na łóżku u dziewczyny w pokoju
-to masz jakiś pomysł?-Sophie
-myślałem że ty coś wymyśliłaś
-hmm musi to wglądać na realne -powiedziała
-to co masz na mnie wrzeszczeć że cię zdradziłem - powiedział szybko
-to jest dobry pomysł
-niby dlaczego , a nie możesz swojej mamie powiedzieć że jesteśmy szczęśliwi -powiedział i wstał -ja i tak jutro wyjeżdżam w trasę na 2 miesiące-powiedział , ale potem zrozumiał co powiedział
-coś ty powiedział że jedziesz w trasę i nic mi nie powiedziałeś - krzyknęła
-bo być tyle zachodu robiła , zerwałabyś ze mną dlatego że mógłbym cię zdradzić z pierwszą lepszą , nie jestem taki - krzyknął
-i jak ty to sobie wyobrażasz co!
-ni jak , będziemy dzwonić i pisać , tylko mnie zdradź z kimś innym - zaśmiał się
-jesteś dupkiem i to cholernym -wrzasnęła -myślisz że mogłabym przespać się z pierwszym lepszym !
-nie miałem tego na myśli , tylko żebyś była mi wierna -powiedział ze spokojem i zrobił krok w jej stronę
-nie jestem dziwką , więc najlepiej będzie jak nikt z nas nie będzie się obawiał o zdradę -krzyknęła ze łzami w oczach
-czyli ty zrywasz ze mną ?
-tak i wyjdź-powiedziała
-ale wiesz że nie wrócę wcześniej niż za 2 miesiące - powiedział i trzaskając drzwiami od pokoju ruszyl do salonu gdzie siedzieli chłopacy
-no i jak załatwiliście kiedy zerwiecie?- Tom
-właśnie to się stało , zerwała ze mną przez moje głupie słowa - Nath
-co ty mówisz ?-Conor
-tak bo jutro jest trasa i ta rozłąka ach nie ważne ide do domu -powiedział i wyszedł
Reszta chłopaków rozmawiała na ich temat . Co mógł jej powiedzieć Nathan , doprowadzając do zerwania .

A w swoim pokoju Sophie zamknęła się na klucz , płakała przez parę minut , ale potem uświadomiła sobie . Że ten związek i tak nie miałby sensu , bo oni są zespołem który koncertuje na całym świecie . Teraz powinna zająć się swoimi sprawami . Wzięła książkę od historii i czytając o bitwie pod grunwaldem nie myślała o wydarzeniu które miało miejsce kilka chwil temu . może jeszcze nie dorosła do poważnego związku . Myślała aż w końcu postanowiła iść do pokoju brata . Kiedy tam weszła zastała go piszącego piosenkę . Leżał na łóżku ,
-możemy pogadać ?-spytała
-jasne siadaj - i zrobił miejsce na łóżku  .Ona położyła się obok niego
-Conor ?
-mów co cię trapi
-zerwałam z Nathanem bo powiedział...że mogę go zdradzić.....nie powiedział mi o tej trasie rozumiesz ja musiałam to zrobić - powiedziała -  najgorsze w tym jest to że nie czuję pustki , czy to źle?
-młoda posłuchaj masz dopiero 16 lat , jeszcze wiele rzeczy pożałujesz , ale przyjdzie czas na miłość . Zobacz ja jestem starszy od ciebie i wciąż nie mam tej jedynej - Conor
-może masz racje a co tam piszesz ?
-piosenkę mam kawałek chcesz posłuchać?
-jasne śpiewaj

Czy kiedykolwiek byłeś zakochany
to wiesz dobrze, o czym mówię
kiedy naprawdę wiesz, że w końcu znalazłeś osobę, której pragniesz
i z którą chcesz spędzić całe swoje życie
myślałem, że już tego wcześniej doświadczyłem
ale teraz, kiedy jestem pewien, że znalazłem wreszcie kogoś kto się troszczy
dałem jej całe serce i duszę
i chcę żeby cały świat wiedział

jesteś powodem, dla którego oddycham
Chcę, żebyś o tym wiedziała
Jeśli miałabyś odejść, nie umiałbym powrócić
moje życie będzie niekompletne bez ciebie tutaj
jesteś powodem, dla którego oddycham
panie, jeśli macie sowich mężczyzn
panowie, jeśli macie swoje kobiety
dlaczego nie powiecie im, że znaczą dla was cały świat
powiedzcie im, że są powodem, dla którego oddychacie

to uczucie, kiedy dzwonisz i nie odbierają
czujesz się, jakby cały świat miał się zatrzymać
i nie możesz uwierzyć, że ktoś sprawił, że czujesz się w ten sposób
mówię o tym jak
nie możesz jeść
nie możesz spać
nie możesz w ogóle myśleć
oni są jak puzzle, których brakowało w twoim życiu
dlaczego nie spojrzycie im w oczy
i powiecie

jesteś powodem, dla którego oddycham
Chcę, żebyś o tym wiedziała
Jeśli miałabyś odejść, nie umiałbym powrócić
moje życie będzie niekompletne bez ciebie tutaj
jesteś powodem, dla którego oddycham
panie, jeśli macie sowich mężczyzn
panowie, jeśli macie swoje kobiety
dlaczego nie powiecie im, że znaczą dla was cały świat
powiedzcie im, że są powodem, dla którego oddychacie

Byłem załamany dopóki nie spotkałem ciebie
teraz nie stresuję się już tak jak kiedyś
i muszę przyznać, że
zrobiłaś moje życie dużo lepszym

ledwo co oddycham...
ledwo co oddycham..
kiedy nie jesteś ze mną (ohh)

-no i jak ?-spytał
-mam zdolnego brata -powiedziała
-a ja najlepszą siostrę -przytulił ją
-dobra a teraz chodź na miasto zjeść obiad okej?-Conor
-jasne idziemy- i wyszli z domu . Nie odbyło się bez rozdania autografów przez Conora . O dziwo niektóre fanki pytały jak układa sie Sophie z Nathanem , ale ta powiedziała tylko ,,nie jesteśmy razem"
Rodzeństwo skierowało się do knajpki gdzie zamówili obiad , po posiłku udali się na spacer gdzie na Sophie czekała niespodzianka ......


_______________________________________________________
No i jest rozdział  . Piszę go w rocznicę ślubu dziadków -50 lat razem . Wow
Kochani nie wypowiem sie na temat tego rozdziału .
A musiałam ich rozdzielić gdyż mam powód .......
Kocham was

12 komentarzy:

  1. Jaka niespodzianka?!
    Teraz to ja się nie doczekam ;(
    Ale pisz szybko!!
    Zapuszczę korzenie w tym krześle, dopóki nie dodasz nexta!! ;**
    Rozdział zniewalający!!!
    Tylko co to za powód...
    No nic muszę poczekać;**
    <33
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. o jej , jaka niespodzianka ?
    Jak możesz trzymać mnie w takiej niepewności ? :c
    Rozdział cudowny !!!!
    Ale szybko mi tu pisz następny , bo nie wytrzymam . ;3
    Pozdrów dziadków ode mnie . ;d
    Weny . ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. kuuuurczę , no !
    oni muszą być razem ! <3
    dawaj szybko next'a !

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę zadowolona nie jestem, ale może jeszcze coś lepszego wymyślisz xD więcej czekam na następny rozdzialik ;D
    Weny! ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakiż to mogłaś mieć powód???!!!
    No jaki???!!!
    Normalnie nie wytrzymam!
    Ja chcę rozdział!!!
    Czekam na więcej :****

    OdpowiedzUsuń
  6. COŚ TY ZROBIŁA?! O.O
    oni mają być razem! RAZEM!!!!
    dawaj next, HAPPY! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. eee no i teraz to co z nimi?
    gratulacje dla Dziadków
    weny !

    http://story-the-wanted.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozdział jest GENIALNY :3 Zresztą jak cały blog. ;)
    Wejdziesz na mój blog z opowiadaniami o Nathanie z The Wanted? :) Dopiero zaczynam,więc są dopiero bohaterowie ^.^
    http://storynathansykes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ekstra blog ;)
    Wpadniesz na mój blog ??
    Skomentujesz lub zaobserwujesz ?
    http://ordinarytea-black.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. http://onedirection-opowiadaniee.blogspot.com/
    http://onedirection-opowiadaniebyklaraii.blogspot.com/ - zapraszamy do czytania i komentowania ;3

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog ;)
    Rozdziały naprawdę wciągają ;)
    Zapraszam do mnie :
    http://nathan-myworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam na mojego bloga! ;3
    http://ada-and-marco.blogspot.com/?view=timeslide

    OdpowiedzUsuń